عنوان بلد نیستم من هههههههههه
متنوع ترین وبلاگ کل کل بین دخترپسرا
تاریخ : شنبه 7 اسفند 1389برچسب:,
نویسنده : هادی (مدیر وبلاگ)

سلاممممممممممممم سلام بیبی هااااااااا لیدی هااااااااا (اخیییییییییی عاطی رو ببین چقد ذوق کرد )توچطوری؟ببین چه لپاش گل انداخت چقد شیرینه این دختر آفرین دختر شوشولو آبنباتتم که گرفتی دیگه برو مشقاتو بنویس

قبل از هرچیزی نظرمو راجع به موضوع هفته میگم

چهارشنبه سوری هیچکی حق نداره جلوی جوونا رو بگیره هرکی گفته چهارشنبه سوری همه باید تو خونشون باشن نبابد ترقه بازی کنن نباید آتیش بازی کنن .........خورده این یه رسم بوده از قدیم تا الان الانم باید باشه  .

لطفا نظرتونو راجع به نظرم بگین


بریم یه حالی به وب ببین چه گردوخاکی نشسته اینجا اوووووووووووه.نه شما آدم نمیشین یه پست زورشون میاد بزارن ببینین این عاطفه با این همه مشقله(مشق شب) چه خوب پست میزاره(وای من کشته مرده این ذوقاتم الان نیشش تا بنا گوش بازه)نه دیگه از شوخی گذشته بگم اخه این پست بود تو گذاشتی؟مارو باش کیو گذاشتیم مدیر دخترا چندتا شکلکی نقطه ای ویلگولی(درست گفتم؟)خط فاصله ای یه کوفتی یه زهرماری یه.......لاالاه الی الله  دهن ادمو باز میکنه هااااااااا راستی تو چی چرت میگفتی؟من خودمو صافکاری نقاشی میکنم؟بابا رو رو برم هر کی ندونه تویکی خوببببب میدونی بنده رو خدا جیگر آفریده لازم نیست صافکاری نقاشی کنم.بچه ها خودش یه بشکه شهرداری بود الان فک کنم یکم لاغر شده باشه  هر موقع گمش کردین میتونین تو آرایشگاه پیداش کنین.بگذریم بازم میگم بچه ها چهارشنبه سوری منتظرتونم هرکی گفت نیاین بیرون از طرف من چند تا فحش آبدار بهش بدین .یکم از بحثم موند که هاااااااا در ضمن من اگه با فتوشاپ خشگل میشم توروو که فتوشاپ اصلا قبول نمیکنه اخطار میده(این عجوزه کیه دیگه)اصلا فتوشاپ شرکتشو جمع میکنه
.بعدشم تو این بی عضوی مگه بیکاری عضوارو فراری میدی داش آرمیییییییییین هر کاری دوس داری بکن وب مال خودته میخوای سندشم به نامت بزنم هااااااا؟این عاطی رم اصلا جدی نگیر یکم مخش......میفهمی که دخیا همشون ..........میفهمی که اصلا کلا........میفهمی چی میگم دیگه........هاااااا ایول همونی که تو الان فکرشو میکنی


یه چی دیگه هم بگمو برم جوووووووووووووووووووون هرکییییییییییی دوس داریننننننننننننن یا عضو نشین یا عضو میشین بیاین پست بذارین من حوصله ندارم سه ساعت ثبت کنم.خب؟اگه نمیخواین پست بذارین عضو نشین من خیلی بد دهنم دیدی چندتا فحش از دهنم در رفت(به عاطی ها به شما نه)خوب دیگه سفارش نکنمااااااااااا ببینم چیکار میکنین
به جووووووووووووووون خودم این آخریشه بگمممممممم؟به قول یه یارویییییییی هست خیلی هم معروفه همه  میشناسنش نیششو نا بنگوش باز میکنه با اون ریشایه مسخرش با دندونای زردش اصلا تا حالا رنگ حمومو ندیده بگذریم همش میگه بگممممممممممممممم؟ولش کن یادم رفت چی میخواستم بگم اهاااااااا اینجوری که شما دارین پیش میرین باید این وبو جمع کنیم یه برنامه دیگه بریزیمممممم مثلا................والاااااااااااااااا خب راس میگم دیگه
باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای تا بععععععععععععععععععععععععد

بازم میام

 
 



نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت20:38---10 اسفند 1389
سلام.من ارسال پستو بلد نیستم بم یاد بده پاسخ:یکم اگه از مخت کار بکشی به راحتی میتونی بفهمی چون گوشه وبلاگ با خط خوش نوشته . دختری دیگه مخت اکبند مونده

omid&titi
ساعت15:09---8 اسفند 1389
سلام دوستان وبسایت زیبا و خیلی با حالی دارین خیلی خشحال شدم که به اینجا اومدم من شما رو به فرموده خودتون لینک کردم شما هم میتونید منو با نام دنیای عاشقان لینک کنید خوشحال میشم بهم سر بزنید آخه آپم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب